Monday, July 03, 2006

Min, Jag, Nej!

Jag kan!

Jag!!

Neeeeeej!

Min!

Mamma blir smått tokig på mig. Jag vill göra allt själv!
Jag behöver väl inte hjälp utav mamma!

Mamma får inte sätta på mig kläder, helst av allt vill jag gå i min Robinho tröja dagarna i ända. Jag vill inte sova med blöja, jag vill inte sova överhuvudtaget. Jag vill sova framför Tv:n och inte i sängen.
Jag vill se på alla mina filmer samtidigt, kan Disney inte göra en film emd alla filmer på samma skiva? Det skulle Mamma tycka vara bra istället för att behöva byta film var 5e minut.
Jag vill inte använda strumpor, bara mina skor.
Jag vill ingenting!
Fast jag vill allt.

Mamma har gett mig Zafira också! Tack Mamma :)


* Mamma är nära ett sammanbrott med en son som nu blivit totalt odräglig... synd han är så söt.. :)
Mamma tar gärna emot råd om hur man får en envis 2,5 åring att sova på nätterna, som det är nu så sover vi inte alls.

No comments: